Club Natació Sabadell 71-50 Cadet 3
Primera derrota del nostre cadet 3 en un partit on els nostres no van saber afrontar al nivel que requeria el partit.
Visitavem al C.N Sabadell, equip irregular en quan a resultats però amb un equip potent i que sabiem que ens donaría molta feina si voliem endur-nos la victoria, veniem de una bona semana d’entrenaments i això feia que afrontessim el partit amb bones sensacions però desde el principi les sensaciones van ser un altres, estavem poc intensos, ofensivament molt dubitatius, jugan males opcions, deixan al rival jugar comode i això feia que el partit es fes molt pesat pero tot i aixì no ens van agafar una gran diferencia en el marcador.
Arribada la mitja part perdiem de 2 per lo tant a la segona part teniem la possibilitat de començar de 0 i demostrar el equip que som, pero tot i aixì siguiem lents, desconcentrats i el nostre percentatge d’anotació era molt inferior al de partits anteriors, devant la falta d’anotació sol ens quedava un bala a la recamera que era defensar com mai però els nostres no estaven ni fiscament ni mentalment per la feina i els locals seguien jugan comodes.
Entrat el ultim periode ja jugar-so tot en 10 min i fer un ultim esforç si voliem endur-nos la victoria pero els locals van pujar un marxa mes i van trencar al partit, amb un nivel d’anotacio desde 6’25 molt gran i poc a poc els nostres s’anaven enfonçant i el carácter i les ganes d’afrontar el partit anaven desminuint.
Derrota per possar els peus a terra i per aprendre dels errors per posteriors enfrontaments, hem de fer autoreflexio del partit i sentir que no vem ser el equip que som i que no vem estar a l’alçada del partit. Tot i aixì estic convençut que l’equip seguirá lluitant per pulir aquests errors i donaran tot a posteriors a partits.
Seguim treballant!!!
FORÇA UBSA!!