Tercera derrota dels nostres tot hi haver jugat un bon partit.
Despres de una bona setmana d’entrenaments arribavem amb força per disputar el partit, sabiem que Manresa ens faria treballar a un gran nivell i aixi va ser els nostres van estar a l’alçada del partit.
El partit va tindra una igualtat constant tot el partit i aixo el feia atractiu pel public, vem veure grans moments dels nostres deixant constancia de que anem en sentit ascendent i que les coses van sortint. En un final igualat la balança es va decantar pels del Bages.
Molt content de l’equip per l’esforç i l’actitud demostrada, esta clar que hi ha coses a millorar pero tambe hi ha coses a felicitar, si seguim treballant en aquesta linea les victories arribaran i segur que tindrem bons moments.
FORÇA UBSA!!!!