Infantil vermell 59-8 Laieta

Infantil vermell 59-8 Laieta

Concentrats és com  definiría el partit de dissabte, desde el minut 1, i independentment del resultat els nois van estar al màxim, al 4 quart vem tancar el marcador, cert que al començar el cinquè ens vem relaxar una mica i vem fallar cistelles fàcils, però no podem treure mèrit al fet d´anar sempre a totes sigui quin sigui el rival. Vem dominar totes les facete del joc, erem clarament millors sobretot en ritme, ritme que el rival no podía seguir ni a un costat del camp ni a l´altre.

Anem agafant les sensacions que volem sense excuses ni sense saber com és el rival, els nois tornen a fer-se seu el bàsquet que volem.

Ara descansarem dues setmanes, suficient per preparar el gran partit contra Maresme, allà veurem si tenim l´esperit i l´orgull per aguantar un partit que será segur duríssim i al màxim i que els dos equips volem jugar per començar a estavlir qui vol estar a dalt de tot de la classificació, ens juguem part del nostre futur a A1, els nanos no fallaràn segur.

Força Ubsa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.